kääpiösnautseri

kääpiösnautseri

torstai 11. helmikuuta 2016

Mun lelut


Tässä on mun leluja. Eikä kun ei. Yks ei kuulemma ole.
Arvaa mikä!


Joo. Nää on papparaisen postinhakutossut. Eivät ole 
mielestäni häävit, mutta maistuvat paremmalle 
kuin nuo punaiset, joita kukaan ei edes käytä. Valittaa,
että menee loskaa varpaisiin. En ymmärrä.


Jaa niin nämä! Noh... Menevät paremman puutteessa.


On mulla lempparit... Hetkinen...


Nämä. Lammas ja tiskiharja kolisevat ihanasti kun
saan aamuhepulin ja iskä vielä nukkuu. Myös
haisunäädästä lähtee vinkeä ääni ja erityisen kuumottavalta
se kuulostaa juuri silloin aamulla puoli seitsemän.

Leluja minulle on hommattu sieltä, täältä, osan olen saanut
lahjaksi, mutta lammas ja paljon muuta on tuolta mun
työpaikalta. Olen kuullut, että ihmiset vie töistä kotiin esim.
kumirenksuja ja vessapaperia. Minä nautin ne siellä töissä
ja tuon kotiin vähän fiksumpaa tavaraa...



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!